PokéQuest
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het grootste Pokémon Role Playing Game! Begin je avontuur vandaag nog.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Relaxen in de hot springs

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimevr maa 12, 2010 2:10 am

Rufus kwam glimlachend het dorp binnenlopen. Het was een klein dorp, Lavaridge Town, maar toch huisde het een Gym Leader. Hij had verhalen gehoord dat ze een heel erg sterke vuurtrainer was, en hij wilde Flannery graag een keer uitdagen tot een gevecht. Maar dat was niet waar hij voor was gekomen. Hij was ook niet gekomen voor de lava koekjes, want die waren vies. Nee, nadat Rufus even stil had gestaan en zijn ogen het dorp had laten opnemen, viel zijn blik op hetgeen waar hij wel voor gekomen was. De hot springs. Oh, heerlijk waren die, en helaas ook meestal gevuld met oudere mensen. Maar dat liet hij zich niet tegenhouden. Als hij wilde genieten van het hete water, dan zou hij dat doen ook.

Met stevige passen liep Rufus naar het pokécenter en wachtte tot de automatische deuren geopend waren. Hij begroette de zuster en liep recht naar een klein deurtje dat links achterin het pokécenter was. De enige weg om naar de hot springs te komen. Rufus liep erdoorheen en moest nog even over een paadje van houten planken lopen voordat hij bij de hot springs was aangekomen. Hij trok zijn shirt en zijn broek uit en nee, hij stond niet geheel naakt. Onder zijn broek had hij zijn zwembroek aangetrokken, zodat hij geen kleedkamer hoefde te gebruiken. Met een luide plons - ter irritatie van de inzittenden - liet hij zich in het hete water vallen. Rufus zocht een plekje waar hij kon zitten en sloot zijn ogen. Dit was geweldig. Hij zou het vaker mogen doen. Rufus opende zijn ogen weer. Zijn pokémon mochten er ook best van genieten. Hij zwom - of liep - weer naar de kant en haalde twee pokéballs uit zijn broekzak.
'Kom maar, Flygon en Altaria,' zei hij en de twee pokémon kwamen uit hun ballen. Zo, nu kon het genieten pas echt beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimevr maa 12, 2010 3:51 am

"Kom Ampharos, we gaan nog even genieten voor we morgen weer op reis gaan." sprak een jongen. Hij liep rond in zijn zwemshorts en een gele Pokémon volgde hem. "Hmm, Sneasel mag eigenlijk ook wel even ontspannen, vind je ook niet?" Ampharos knikte en Peter, zoals de jongen heette, pakte nog snel even de Luxury Ball van Sneasel, zijn tweede Pokémon die hij bij zich had. "Ik weet niet of je van Warmwaterbronnen houdt Sneasel, maar kom er maar uit." Uit de zwarte bal, kwam een Zwartblauwe Pokémon, met twee lange klauwen. "Ampharos en ik gaan het water in, kom je mee?" Ampharos vroeg hetzelfde aan Sneasel en deze antwoordde twijfelachtig van ja. "Oké, wie er het laatst is, is een Slowpoke!" en snel rnede Peter naar het dicht bijzijnde bron. Zijn Pokémon haalden hem alleen in, vooral Sneasel, want die was echt supersnel, ook vergeleken met zijn Ampharos. "Verdorie, ik ben ook altijd de Slowpoke." mopperde Peter, terwijl hij zich liet zakken in het hete water. Ampharos ontspande zich helemaal, maar Sneasel leek niet echt op zijn gemak. "Als je er niet zo van houdt, mag je ook aan de kant ontspannen hoor Sneasel. Sneasel keek langs Peter, want achter hem, in een andere bron, kwamen twee Pokémon tevoorschijn. Het was een groene draakachtige Pokémon, genaamd Flygon, en een blauwe met witte vogelachtige Pokémon genaamd Altaria. "Wat is er Sneasel?" Peter draaide zich even om en zag die twee Pokémon. "Zo zo, dat zijn mooie en waarschijnlijk ook sterke Pokémon. Wil je daar bij gaan zitten?" Sneasel trok zijn schouders op. "Wat vind jij Ampharos? Zullen we bij die Pokémon en zijn trainer daar gaan zitten?" Ampharos deed zijn ogen open en keek even naar de Pokémon die Peter bedoelde. "Amphaaa" zei het met een glimlachje. "Oké, laten dan maar even snel daar heen gaan en vragen of het mag.

Peter liep naar de andere bron, gevolgd door Ampharos en Sneasel. "Heey, mogen ik en mijn vriendje erbij komen zitten?" Een paar andere mensen, die er bij in zaten, zagen wie Peter was en zwaaide even naar hem. Peter glimlachte terug en Ampharos zwaaide even. "Oh, natuurlijk mag je hier zitten. Wij gaan wel even naar een andere bron." zei een van de dames, waarschijnlijk in de zestig en zij spoorde de andere aan om naar een andere bron te gaan. De trainer zelf had nog niet zoveel gezegd. "Bedankt mevrouw." zei de jongen. "Oh geeft niks hoor. Wij snappen wel dat jongeren graag met elkaar op willen trekken." grapte het vrouwtje en ze liep naar de andere bron. Voorzichtig stapte Peter in het hete water. Nu was zijn lichaam weer afgekoeld en moest dus weer wennen aan het hete water. Sneasel bleef deze keer aan de kant en liep naar de kant waar de Flygon en Altaria zaten. Daar ging hij op de kant zitten met zijn poten in het water en 'praatte' tegen hen.
"Zo, dus die Flygon en Altaria zijn van jou." begon Peter maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimevr maa 12, 2010 4:55 am

Flygon en Altaria spetterden met water naar elkaar en leken veel plezier te hebben. Rufus had er zelf niet zo heel veel last van, hij zat immers lekker met zijn ogen gesloten in het water te dobberen, maar aan de opgewonden geluiden die uit de hoek van de oudjes kwam merkte hij dat zijn pokémon ergens wel een last waren.
'Hey, doen jullie eens even rustig,' zei hij toen hij zijn ogen had geopend en een fronsende blik naar zijn pokémon wierp, 'We zijn hier niet alleen weet je.' Hij wendde zich naar oudere mensen, 'Mijn excuses, ze zijn soms nogal... wild.' Rufus glimlachte naar de mensen en ze vonden het al niet erg meer. Vergevingsgezind waren ze toch. Flygon en Altaria waren alweer aan het ronddobberen en iets rustiger aan het spelen toen Rufus weer zijn hoofd tegen de rand van het bad legde en zijn ogen sloot. Hij had verwacht eindelijk rustig te kunnen genieten, maar toen kwam er nog iemand zijn rust verstoren. Geïrriteerd opende Rufus zijn ogen.

"Heey, mogen ik en mijn vriendje erbij komen zitten?"
Rufus nam de jongen in zich op. Hij had bruin haar en was ongeveer even oud als hemzelf. De twee pokémon die hij bij zich had zagen er ook best sterk uit. Sneasel en Ampharos. Voordat Rufus antwoord had kunnen geven of besluiten dat hij de jongen zou negeren, gaven de ouderen al antwoord. "Oh, natuurlijk mag je hier zitten. Wij gaan wel even naar een andere bron." Ze klommen eruit en lieten de twee jongens alleen. Peter liet zich langzaam in het hete water glippen en Rufus keek hem aan. Het was geen vijandige blik, noch een vriendelijke.
'Ja klopt, ze zijn van mij,' antwoordde Rufus, 'Het zijn niet mijn enige pokémon hoor, maar wel degene die ik graag bij me heb. Ik ben Rufus, trouwens.'

Sneasel bleef aan de kant en hield zijn poten in het water, maar dat vonden Altaria en Flygon niet erg. Ze praatten terug en vroeg of hij mee wilde doen met spelen. Ze waren elkaar aan het achtervolgen in het water. Altaria was even vergeten dat Sneasel misschien wel het water niet in wilde, maar toch vroeg hij het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimevr maa 12, 2010 5:34 am

Rufus keek Peter aan terwijl hij en Ampharos het water in gingen. Hij antwoordde op Peter's vraag en bevestigde Peter's gedachten. Rufus vertelde dat het niet zijn enige Pokémon waren, net zoals Peter dat ook heeft. Ampharos en Sneasel waren welliswaar de enige twee die Peter nu bij zich had, maar de rest waren allemaal thuis aan het ontspannen, rusten of gewoon aan het genieten van hun vakantie. Sneasel maakte snel vrienden, want na even te hebben gepraat gingen ze met zijn drieën spelen. Ampharos bleef liever bij zijn trainer en genoot van het warme ontspannende water. De jongen stelde zich voor. "Aha, leuk je te ontmoeten Rufus. Zeg, die naam. Ken ik die niet ergens van? Mijn naam is Peter trouwens, in dit dorp niet onbekend." Peter schaamde zich een beetje dat hij dat laatste zei. Hij schepte niet graag op over zijn 'status', maar nu floepte het er zo uit. In zijn gedachten zat hij nu nog steeds te bedenken waar hij die naam eerder heeft gehoord. Rufus, Rufus. Die naam komt me zo bekend voor... WACHT! Dat is het. Was hij niet de laatste Champion van Sinnoh? Hmm, hij zal het zo wel vertellen, ernaar vragen vind hij vast vervelend.

Peter ontspande even door lekker languit te gaan liggen en zijn ogen even dicht te doen. Ampharos deed precies hetzelfde. Na jaren met Ampharos te hebben opgetrokken, leken Peter en hij bijna tweeling. Veel dingen deden ze hetzelfde. Zo nu dus ook. Ze waren niet nieuw in de Spa. Als ze thuis waren, gingen ze er vaak even naar toe. Peter woonde in Lavarigde Town namelijk. En morgen zou hij weer op pad gaan. Terwijl hij lag, begon Peter te praten. "En vertel eens Rufus, waar kom je vandaan? Als ik je Pokémon zou zien, denk ik Hoenn. Maar iets zegt me dat het niet zo is." begon Peter. "Ik kom hier vandaan, mocht je dat willen weten. Maar mijn twee Pokémon die ik nu heb, komen uit Johto, waar ik geboren ben." Wacht, ik kan maar beter mijn mond houden. Hij vind het vast vervelend als ik steeds praat. Hij zal waarschijnlijk ook komen voor zijn rust. ging er door Peter's hoofd.
Ineens kwam er een golf over Peter en Ampharos heen. Peter spuugde wat water uit en wreef het water uit zijn ogen. "Wat was dat?" Ampharos deed precies hetzelfde en stapte het water even uit. Hij zag dat de drie Pokémon te wild begonnen te spelen. "Sneasel, ik snap best dat je wilt spelen, maar we moeten ontspannen. Anders worden de andere mensen hier boos omdat we te druk zijn. Sneasel kwam naar Peter toe en ging omzijn nek hangen. "Sneeeeaasel." zei hij en zijn ogen vertelden dat hij het begreep en een beetje spijt had. "Het is al goed," zei Peter en draaide even naar Ampharos. "Ampharos, gaat alles nog goed?" Ampharos schudde het laatste water nog uit zijn vacht en ging zitten. Hij glimlachte en liet zijn lichtbolletje oplichten. "Oké dan, ik denk ik vraag het maar even. En met jou Rufus, ook alles nog goed? Die golf was behoorlijk wild."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimema maa 15, 2010 5:06 am

"En vertel eens Rufus, waar kom je vandaan? Als ik je Pokémon zou zien, denk ik Hoenn. Maar iets zegt me dat het niet zo is."
Rufus opende zijn ogen, hij had net zo vredig in het water gelegen. 'Ik woon in Sinnoh, maar ik ben opgegroeid in Kanto,' sprak de jongen naar alle eerlijkheid. De meeste mensen mochten alleen weten dat hij in Sinnoh woonde, maar deze Peter had een privilege. Peter vertelde waar hij vandaan kwam terwijl Rufus zijn ogen weer sloot. Lichtjes dansten tegen zijn oogleden. Hm... Hij komt dus gewoon hier vandaan... Zijn gedachtegang werd verstoord door een golf water die over hem kwam. Gelukkig had hij zijn ogen dicht gehouden, anders had hij er het hete water in gekregen en dat leek hem niet al te prettig. Rufus veegde het water uit zijn haren en van zijn gezicht. Peter stelde zijn pokémon terecht.
'Ik vind het niet erg hoor,' lachte Rufus. Hij hield wel van speelse pokémon. Bloedserieuze pokémon waren meestal erg saai en er teveel op gebrand om te winnen. Niet echt Rufus' stijl. Zijn eigen pokémon waren ook behoorlijk speels, dat hoefde hij verder niet te verklaren. Ze zwommen immers nog steeds rondjes terwijl ze tikkertje speelden.

Rufus wilde weer achterover zakken om te relaxen, maar hij werd weer verstoord. Dit keer was het geen pokémon maar een soort aardbeving. Hij werd heen en weer geslingerd in het klotsende water en alles schudde wel 20 seconden voordat het weer normaal werd, of een poging deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitimema maa 15, 2010 5:38 am

Rufus had verteld dat hij uit Sinnoh kwam, maar in Kanto was geboren. Terwijl Peter met Sneasel sprak, zei Rufus dat het hem niks uitmaakte. Daarom liet Peter Sneasel lekker verder spelen. Ampharos bleef aan de kant zitten en leek niet echt op zijn gemak. Sneasel speelde ook niet vrolijk verder, zoals eerst. Peter probeerde te ontspannen en sloot zijn ogen.

Ineens begon de grond te trillen en liet het water alle kanten op klotsen. "Whoah!" riep Peter, waarna zijn mond werd gespoeld door een grote golf van warm water. "Kom Rufus we moeten eruit." Peter trok Rufus uit het water, toen hij de kans had. Ampharos hielp Sneasel het water uit en de Pokémon van Rufus hadden zichzelf al gered. "Hmm, iets klopt hier niet. Volgens mij is er meer aan de hand dan een kleine aardbeving." Peter keek naar de vulkaan Mt. Chimney. Hij zag allemaal Swablu en Taillow weg vliegen en wat Pokémon naar beneden rennen van de top. "O nee toch. De vulkaan gaat toch niet uitbarsten?" riep een van de andere bezoekers van de Hot Spring Spa. "Sneasel, Ampharos, kom mee. Ik ga snel mijn kleren weer aandoen en dan gaan we Mt. Chimney bekijken. Ik denk niet dat de vulkaan zomaar op uitbarsten staat. Dan zouden de Pokémon wel al eerder wegvluchten, zoals bij laatste uitbarsting van twee jaar geleden." Peter holde naar het kleedhokje en verwisselde zijn zwembroek voor de kleren die hij daar had liggen. "Rufus, ik ga de berg op." riep hij daarna, toen hij zijn Pokémon weer kwam ophalen. "Ga je mee? Ik denk namelijk dat er meer aan de hand is. Sneasel, jij mag even op krachten komen, mochten we moeten vechten aan de top." zei Peter en Sneasel knikte, waarna hij verdween in de Luxurybal.

"Kom Ampharos. We gaan de berg op." zei Peter en hij liep die kant op. Hij keek nog achterop naar Rufus, die hij aanwenkte om hem te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Relaxen in de hot springs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relaxen in de hot springs   Relaxen in de hot springs I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Relaxen in de hot springs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéQuest :: Algemeen en OOC :: Archief-
Ga naar: