PokéQuest
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het grootste Pokémon Role Playing Game! Begin je avontuur vandaag nog.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Spamtopic!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:44 am

Zo! Hier is dan ook onze officiële PokéQuest Spamtopic!

Klets er maar op los! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 1:38 am

Waarom komt er niemand in Sinnoh DDDD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 4:50 am

Johto is ook redelijk leegjes. Terwijl er 3 in kanto zitten. En er zit niet eens verschil! (Op gyms na dan) Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 7:21 am

Praatjes vullen geen gaatjes, ga dan actie voeren Cool Zoek mensjes die met jou mee kunnen spelen. Ga dan niet klagen, want daarmee kom je ook niet verder.


Ik ga zo maar eens mijn eerste RPG-post maken in Hoenn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 7:57 am

KANTO IS GEWOON DA BOMB
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 8:13 am

Actievoeren heeft geen nut. Als eerste en ik niemand die meer dan 10 regels kan typen en me niet vreemd aankijkt en me kinderachtig noemt als ik pokemon zeg en als ik ga zeggen op school dat ze naar een Pokemon rpg moeten kan ik beter gelijk in de gracht springen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimewo maa 10, 2010 8:17 am

Tja het is lastig om mensen te vinden, maar ik snap niet dat mensen het moeilijk vinden om 10 zinnen bij elkaar te schrapen zodat er een nuttige post uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimedo maa 11, 2010 3:32 am

Idd ik bedoel maar... 10 zinnen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 9:09 am

Reagan schreef:
KANTO IS GEWOON DA BOMB

YEAAHH! (a) *Zit zelf in de Kanto*
Ik hou gewoon meer van 'old-school' pokémon! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 9:46 am

Precies! En ik weet niks te posten nu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 10:41 am

SINNOH JEWEET! D<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 10:53 am

Kanto rockt gwn duh...XD
Old school pokémon zijn ook gwn het vetst Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:27 am

Old school kan je ook in Johto vangen. Johto is gewoon beter. ik vind:
1. Johto!
2. Kanto
3. Sinnoh (behalve legendarische sinnoh pokémon, Rotom en Spiritomb)
4. Hoenn
Zwaar lelijk. Sinnoh legendarische pokémon Rotom en Spiritmomb
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:43 am

Omg! Very Happy

Ik ben vrolijk! Ik zit gewoon Soul Silver en Heartgold op mijn Ds te spelen! (6) Evilll (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:44 am

Japans? Of engels gepatched of wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:45 am

Die heb ik ook, maar eentje is halluf japans en de ander helemaal XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:47 am

Helemaal? ook wat die gasjes lopen te brabbelen enz.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:52 am

Yep, maar ik had vroeger dus de gwne dus ik weet ongeveer al wat ik moet doen XD
Alleen in een gevecht is het engels XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:53 am

Maar dus ook als je tegen iemand praat buiten een gevecht. Is het dan ook engels? Anders wacht ik wel tot overmorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:54 am

Nee die praten japans o_O
Dat is melig dus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:58 am

Oh. Ik had er ook zo een met dit team:
Feraligatr
Ampharos
Pinsir
Hypno
Pidgeot
Lugia

Alleen ik was in kanto en had net Misty verslagen alleen toen liep ik vast. (Ik wist niet wat ik moest doen en wat ze bij Walktroughs deden werkten niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:01 pm

Ja zoiets had ik ook maar toen in Johto, ik probeerde vanalles. Maarja ik was toen pas 6 ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:04 pm

Ik wil ook soul silver en heart gold DDDDDDD:

Maar wel de gewoon engelse xD Ik heb de japanse ook een tijdje gespeeld maar ik heb het nog nooit gespeeld dus ik liep de hele tijd vast enzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:05 pm

Wacht tot overmorgen als je hem heel snel importeerd of op een niet wettelijk aanvaard bare manier XD te pakken krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:08 pm

Ja , dat kan ook X) maar ik speel em liever Japans , dan dat ik een boete kryg, waardoor ik em niet meer kan kopen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spamtopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spamtopic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéQuest :: Algemeen en OOC :: OOC Relaxhoek-
Ga naar: