PokéQuest
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het grootste Pokémon Role Playing Game! Begin je avontuur vandaag nog.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Spamtopic!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 12, 2010 1:54 pm

XD, zo almachtig ben ik niet XD(alweer o_O) *Haat XD verslaving, klikt op nieuw tabblad, gaat naar Youtube en luister naar Bad Romance <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 12, 2010 5:32 pm

JEEJ MIDNIGHT SPAM!

Ik heb de engelse al gedownload! Ookal is hij nog niet uit

Me mobiel tript em D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:54 pm

Euhm...is er ook al een Patch dan? Want er zat gister nog een anti-piracy ding op. Is de patch eral?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:55 pm

Ja een patch die het het half vertaald alleen de link van een pagina terug is geheel engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 12, 2010 11:59 pm

Die japanse heb ik al een half jaar...die hoef ik niet.
Maar de amerikaanse is ook al gepatch? Ik wil geen vertaling, maar gewoon een rom die niet freezed X3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 12:01 am

Vorige pagina. daar staat ie. Bij mij nog niks mee gebeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 12:39 am

Cool Cool =3 Hij doet het voorlopig Cool

:edit: STOM! Ik had een Freeze....en ik had niet gesaved T.T Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 2:00 am

ARG! Ik had ook een freeze .. hij doet het ongeveer elke 10 min ..
Maar goed, zodra ik bij de pc beneden kan ga ik een goede zoeken en maak ik wel weer een nieuwe link .. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 3:34 am

*lacht keihard* haha, ik heb dat niet.....*lacht zichzelf uit* Ik heb wel de japanse >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 3:56 am

Nou ik ga zo even spelen kijken of hij het dan blijft doen! Anders.. Morgen komt hij echt uit dus dan zal er wel een goede beschikbaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 6:32 am

Maar hoe ver zijn jullie eigenlij met het spelletje. Ik ben nu net in Violet city:

Vulcan,
Cyndaquil lv. 11

Nyctalus,
Zubat lv. 2 (Net gevangen en ga ik trainen in de Bellsprout tower.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 6:34 am

Ik ben der net pas XD Wat denk jezelf heb nog niet gepost want je was foetsie o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 8:10 am

Bij mij bugged hij hem flink idd na 10 min staat het beeld vast D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 33

Karakter Profiel
Huidige Pokémon:
Badges/Lintjes:

Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 8:19 am

Dat heb ik dus meteen al gevraagd. Helaas zullen we dus moeten wachten tot Anti Anti-piracy patch er is. Tot die tijd geen woord meer over dat ie freezed!

Ik had zo'n lieve Torchic van lvl 11 =3 Nog steeds, gelukkig wel gesaved Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokequest.actieforum.com
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 12:16 pm

Torchic? o.0 Ik mis iets?
Mhh .. ik heb een tijdelijke oplossing voor het probleempje met Soul en Heart; Véel saven! ^^ En maar gewoon op een patch of update van de software wachten .. :S Al hoop ik meer dat de niet-freezende Pokémon binnenkort op FTD staat --"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 12:58 pm

Pokésav Wink

Maar goed. Zubats zijn rot pokémon ze zijn amper een level om hoog de krijgen en ze hebben tevens waardeloze moves. Ze zijn wel schattig als ze achter je aan vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 1:03 pm

*Luister naar de twee japanse intro's van digimon adventure* <3
Ik ben egt gek op Japanse animes, maar als ik heel eerlijk ben vind ik op dit moment Digimon het leukst. Pokémon staat op nummer twee! Maak je maar geen zorgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 13, 2010 1:40 pm

Yes Yes yes!!!! Ik heb een shiny Unown! een blauwe. Yippie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 14, 2010 6:52 am

Jongens.. open eens wat meer topics! Er is geen limiet ofzo xD

(ik vind het irritant dat ik 30x moet saven en dan weer opnieuw opstarten dus ik ben nog in Violet City xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 15, 2010 10:36 am

Ik hou Slowpokes. Ik heb er een van level 10 en ging naar Bugsy. Eerst versloeg mijn Quilava zijn Scyther daarna kwam lv. 15 metapod. Liet hem slapen en deed Curse tot ik niet sterker kon en maaide hem neer met tackle gevolgd door Kakuna. Uber gewoon. Nu een Slowking van maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 15, 2010 1:04 pm

Slowpoke is rare in HG en SS :O ik wou ook een Slowpoke D=

Ik heb de hele middag Lufia gespeeld op de SNES, maar nu wilt mijn zusje tv kijken dus kan ik niet verder spelen *huil*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimedi maa 16, 2010 12:57 am

AHH! NEE! --"
Ik heb helemaal blij Pokésav gedownload. Dus, ik probeer het en knutsel een file in elkaar. Toen gooide ik mijn oude file weg (Héel dom! --") en zette ik de nieuwe erop, ik zet heel blij m'n ds aan .. DOET HIJ HET NIET o.0 Ik werd panisch .. alle pokémon die ik al had weg! o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 17, 2010 7:03 am

Zow eens kijken of Sinnoh nu ook iets actiever wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 18, 2010 10:57 am

YESSS Ik heb gepost!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 18, 2010 2:31 pm

Wordt achtervolgt door een Steelix(a), bedankt Jake xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spamtopic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spamtopic!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéQuest :: Algemeen en OOC :: OOC Relaxhoek-
Ga naar: